niedziela, 13 października 2013

Wydarzenia

Zapowiada się naprawdę ciekawa przyszłość na scenie muzycznej. Oto kilka najbliższych wydarzeń które pojawią się w świecie muzyki!
ZACZYNAJMY.




 * Na wiosnę zespół Metallica startuje z pracą nad nową płytą oby to był wielki powrót do kill'em all.


"Mamy mnóstwo materiału do przesiania - powiedział frontman James Hetfield. - To zajmie z pewnością kupę czasu, ponieważ jest tam wiele dobrych rzeczy. Wiem, że potrzebujemy zaledwie kilku piosenek, ale tam jest z 800 riffów. To szaleństwo. (…) Mamy więc nadzieję, że zbierzemy się gdzieś na wiosnę i zaczniemy składać to wszystko w płytę."


* W dniu 19.02.2014 w klubie Stodoła w Warszawie zawita zespół Bullet for my Valentine. Bilet już zakupiony teraz zostaje mi jedynie czekanie. Dla osób zainteresowanych link do biletów TUTAJ .

* 21.02.2014, Art de Grand (Piwnica u Artystów) w Skierniewicach zawita zespół The Analogs . Zespół rusza z trasą po Polsce a w tej trasie nasze ulubione miasto Skierniewice.


*  Dobra wiadomość dla tych, którzy pomimo śmierci gitarzysty, Jeffa Hannemana, wciąż liczą na nowe płyty Slayera. Grupa już pracuje nad nowym albumem.



*   26 listopada w katowickim "Mega Clubie" wystąpi Death Angel 
Cena biletu:
70 zł w przedsprzedaży
80 zł w dniu koncertu.


*  Dwudziesty pierwszy album w dyskografii brytyjskiej formacji Motörhead trafi do sprzedaży 22 października, jednak już teraz możemy zapoznać się z nagraniem "Queen of the Damned" pochodzącym z tego zestawu utworów. Latem tego roku, grupa Motörhead musiała odwołać całą letnią trasę koncertową z powodu kłopotów zdrowotnych swojego lidera - Lemmy'ego Kilmistera.


*   Na tydzień przed premierą do sieci trafił nowy longplay Trivium. Więcej o tym na moim ostatnim poście TUTAJ

* Nergal wyjawił, iż na okładce nowej płyty zespołu Behemoth znajdzie się... jego krew. Mam nadzieje że tego nie czyta moja Pani od informatyki, jeśli tak to proszę o wybaczenie mi tego artykułu :D
Chciałem dodać nieco mojego DNA do sztuki - wyjaśnia Nergal. - Ta płyta definiuje, kim jesteśmy jako ludzie i jako jednostki. Chcieliśmy więc, by okładka była bardziej "nasza" niż zazwyczaj. To bardzo artystyczny projekt, bez metalowych banałów. Spodziewajcie się czegoś wyjątkowego i widowiskowego, a także głębszego niż to, co do tej pory stworzyliśmy.

Dziesiąta płyta bandu pojawi się w sprzedaży dopiero na początku 2014 roku, chętnych do odsłuchania polskiej grupy zapraszam TUTAJ

* Black Sabatth 25 listopada tego roku wyda płyte przedstawiającą koncert w Australii, Zestaw zatytułowany "Gathered In Their Masses" dostępny będzie na DVD. Wydanie będzie z materiałów jakie nagrano 29 kwietnia i 1 maja w Melbourne.

* Jeszcze tej jesieni zespół Ghost B.C wyda nową płytę z coverami.W programie znajdzie się 5kawałków: 4 przeróbki - "Waiting For the Night" Depeche Mode, "I'm a Marionette" grupy ABBA, "If You Have Ghosts" Roky Ericksona oraz "Crucified" Army Of Lovers, a także koncertowa wersja własnego "Secular Haze". W nagraniu coverów wziął udział lider Foo Fighters, Dave Grohl.




To by było na tyle, na koniec dodam jakąś ładna tapetę . Musze przyznać szczerze nad tym artykułem trochę się napracowałem. Chciałbym się jeszcze podzielić z wami blogiem mojego kolegi jeśli ktoś ma ochotę poczytać lub nie ma co robić w domu odsyłam do ME and myself.



"Moje życie moja droga! "

Do usłyszenia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz